اخبار و مقالات

کفش ورزشی زنانه ریباک مدل تنیس

ریباک

کفش ورزشی زنانه ریباک  مدل تنیس Reebok Tennis DV7247

کفش‌های ورزشی زنانه ریباک برای فعالیت‌های مختلف از جمله دویدن، تمرینات ورزشی، تنیس، بسکتبال و بسیاری از ورزش‌های دیگر مناسب هستند. این کفش‌ها اغلب با طرح هایی مدرن و فناوری‌های پیشرفته‌ از جمله کفش‌های ورزشی برتر دنیا محسوب می شوند.

ویژگی‌های مهم کفش ورزشی زنانه  ریباک عبارتند از:

راحتی:  کفش به طور کامل در پا  راحت است  و به پاهای زنانه اجازه حرکت مناسب را می دهد.

پشتیبانی مناسب:  کفش قابلیت حمایت از قسمت‌های مختلف پا از جمله کف پا را دارد. این امر باعث کاهش خطر از درد و آسیب پا می‌شود.

زیره‌ی مناسب:  زیره کفش انعطاف‌پذیری و مقاومت لازم را دارد و این امر باعث می شود تا در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی حمایت کافی  از قسمت های مختلف پا فراهم شود.

تهویه مناسب:  کفش  دارای سیستم تهویه مناسب می  باشد و از رطوبت پاها جلوگیری می کند و احساس راحتی را افزایش می دهد.

وزن سبک: وزن سبک کفش حرکت راحت و فعالیت‌های ورزشی بهتر را تضمین می کند.

طراحی جذاب:  زنان علاقه‌مند به کفش‌هایی هستند که علاوه بر عملکرد خوب، ظاهری جذاب و مدرن داشته باشند و این ویژگی‌ را می توان درکفش ورزشی زنانه ریباک مشاهده کرد.

انطباق با نوع ورزش:  هر نوع ورزش نیازمند ویژگی‌ها و طراحی خاصی از کفش است و بدون شک این را در محصولات ریباک می توان دید.

در نتیجه

کفش ورزشی زنانه ریباک تنیس نمونه ای ازاین کفش های ورزشی می باشد با ظاهری  بسیار شیک و زیبا که با انواع مدل و طرح لباس می توان آن را ست کرد. این کفش دارای طرفداران زیادی می باشد. رویه آن اورجینال تمام چرم می باشد که از کیفیت و استحکام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار است و پا را به طور کامل محافظت میکند. طراحی شده برای  ورزش و سبک خیابان و دورهمی های دوستانه و پیاده روی  دارای کفی کاملا نرم و راحت و زیره ای از جنس لاستیک و ای وی ای EVA که حالت ارتجاعی دارد و راه رفتن و پیاده روی های طولانی را راحت کرده و از فشارهای وارده کاملا جلوگیری میکند. روکش بیرونی زیره کفش از لاستیک درجه یک می باشد برای دوام بیشتر به کار رفته است.

مزایا:

جلوگیری از دیسک کمر و آرتروز و تسکین کمردرد و پادرد

نوع کاربرد:

ورزشی و پیاده روی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *