اخبار و مقالات

تاریخچه ریباک اینستا پامپ فیوری InstaPump Fury Reebok

ریبوک اینستا پامپ فیوری InstaPump Fury Reebok که توسط استیون اسمیت  طراح مشهور طراحی شده در سال 1994 (میلادی) به عنوان یکی از پیشرفته ترین کفش های دویدن به بازار عرضه شد.این مدل  با استفاده از فناوری Pump علامت تجاری این برند برای فرم مناسب در قسمت بالایی بالشتک Hexalite در زیره، از نظر ظاهر و عملکرد نوآورانه بود. در معرفی خود، استیون تایلر از Aerosmith به طرز معروفی جفت می پوشید و به زودی این مدل را به محبوبیت رساند. امروزه Reebok InstaPump Fury توسط شرکت‌هایی مانند Vetements و حتی آدیداس اورجینال Adidas Original با رنگ‌های مختلفی از کریس براون Chris Brown، Future، Swizz Beatz، کایلی جنر و غیره بازسازی شده است.

ویژگی ها

  • راحتی پا در کفش

یک کفش ورزشی مناسب  باید فضای مناسبی برای پای شما فراهم کند تا فرم انگشتان و گودی پا در طولانی‌مدت، دچار تغییر نشود. همچنین رویه و ارتفاع کفش  به گونه‌ای باشد که به پای شما فشاری وارد نشود.

  • وزن کفش

یکی دیگر از عوامل مهم که بر قیمت کفش کتانی تاثیر می‌گذارد، وزن کفش است. در واقع هر چه وزن کفش کمتر باشد، انجام فعالیت‌های ورزشی با آن، به مراتب آسان‌تر است. کمپانی برند ریباک در تولید کتانی‌های خود، از سبک‌ترین و در عین حال با‌دوام‌ترین مواد استفاده می‌کند.

  • قابلیت انعطاف و گردش هوا در کفش ورزشی

کفش ریباک اصل نرم و انعطاف‌پذیر بوده و امکان نفوذ و گردش هوا در آن وجود دارد. کفش‌هایی که جریان هوا در آن گردش ندارد، زمینه را برای رشد باکتری‌ها در داخل کفش فراهم می‌کند. بدیهی است که پای شما در مدت زمان ورزش و راه رفتن دچار تعریق می‌شود و عدم گردش هوا در آن، باعث ایجاد بوی بد پا و بیماری‌های قارچی خواهد شد. در کفش مدل اینستا پامپ فیوری، از نوعی تکنولوژی ساخت استفاده می شود که گردش هوا در کفش را بیشتر می‌کند. به همین جهت اگر ساعت‌ها با اینستا پامپ فیوری ورزش کنید، باز هم بوی بد پا گریبانگیر شما نخواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *